25 Kasım 2008 Salı

TAŞHAN LİSESİ ESKİ MEZUNLARI

ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ...DEDİĞİM AYNIYLE VAKİ!
Cumapazarıİlkokulu o zamanki adıyla Araköy İlkokulundan 30.06.1977 tarihinde mezun oldum.22.09.1977 tarihinde Taşhan ortaokuluna kaydımı yaptırdım.Marangoz atölyesinden okula çevrilmiş viran yapının(köprüyü geçince sağdaki bina) zor fiziki koşullarında başladığım ortaokulu 5.06.1980 yılında bitirdim.Daha sonra aynı okulun yeni açılan lise kısmına kaydoldum.Ben lise birinci sınıftayken o yıl lise ilk mezunlarını verecekti.Aynı anda şimdiki lisenin yapımı başlamıştı.Lise 1 bittiğinde o dönem inanılmaz boyutlarda memleketimizde yaşanan büyük kentlere göç benim içinde gerçekleşti.Ailemle İstanbula göçüp liseyi orada bitirdim.İnanılmayacak gibi ama çok daha süper şartlara sahip yeni okulumu değil hala Taşhan Ortaokulunun o ortamını daha çok özlemle anıyorum.Memleketin ve bölgemizin zor şartlarına rağmen olağanüstü güzel anılarla geçen o günleri unutturmayan ana unsur ise şüphesiz arkadaşlarımız-arkadaşlıklarımızdır..O yıllardan derlediğim bazı fotoğrafları aşağıda sizlerle paylaşacağım.Zaman zaman anılarımı da yazmayı düşünüyorum.Şimdilik sizlerle elimde bulunan bazı arkadaşların resimleri paylaşmak istiyorum.Hala görüştüğünüz kimseler varsa zamanın insanları ne hale getirdiğini sizde göreceksiniz..(NOT:ADINIZI VE OKUL NUMARANIZI YAZARSANIZ BELKİ SİZİNDE FOTOĞRAFINIZ BULUNUR)

.Saygılarımla








































Devamı gelecek...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ilginc bilgiler icin tesekkurler