5 Kasım 2008 Çarşamba

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ECZACILIK FAKÜLTESİ 1988 MEZUNLARI

İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi 1988 mezunları olarak aradan 20 yıl geçmesine rağmen doğru dürüstbir araya gelemedik.Buraya bazı arkadaşların fotoğraflarını koydum.Devamı olacak.Belki yeniden bir araya gelmemize ve görüşmemize vesile olur.Şimdiden tüm arkadaşlara selam olsun.

şakir çevikelli zafer ilgün ŞEMSETTİN USTA   PERVİN DENERİ haldun özkaya HAYAT ÖZTÜRK HAKAN ERBAY 

ahmet nihat uslu


 MELİHA ÖZEN




asım günaydın

 SIDIKA ERTÜRK

emre çamköy

derya tezbaşaran

ARET SÜRMEYAN

Nurşen Tüfekçi

mücella özgürce

GÜRSEL DURMAZ

begüm kılıç

LEVENT YALÇIN

faruk erdoğan

OSMAN NURİ TÜYSÜZ

2 yorum:

şakir dedi ki...

Ölü yaprak frikik stilini yaratan ama bir tane bile gol atamayan sevgili dostuma 20 yıl sonrasından selam olsun...Şakir
(Bir maçta 7 gol yeme rekoru kırılamayan ama kolunu her sezon kıran efsane kaleci)

Asım Günaydın dedi ki...

Ölü ozanlar derneği ve ölü canlar filmleri yapılmadan ;birbirimizden habersiz eşzamanlı olarak Fransa'da Platini İstanbul'da ben ölü yaprak stilini keşfetmiştik.Bunu hatırlaman beni çok memnun etti.Bir maçta 7 gol rekorun ve kol kırma rekoruna bi şey demem ama "kalp kıramama "huyunu hiç unutmadım...02125332602 den ara beni