11 Mayıs 2009 Pazartesi

BU AYMAZLIK NEDEN!

 

maç1

 

 

 

 

gençler

B u hafta oynanan maç gerçekten çok ilginç oldu.maçı yazmadan öncelikle youngTeam takımının bu maç ile ilgili bakışını yansıtan Mustafa hocanın yazısıyla başlamak istiyorum.Bu maç ile ilgili önemli tespitler içermektedir.Mustafa Hoca diyorki:

“Dünkü maçta(Cumartesi yollandı yazı) 5-0 geriden maçı 7-6 kazanan abilerimi, Kalecisinden forvetine kadar öncelikle tebrik ederim.İki ayrı yarılı maç oldu dün. İlk yarı bizim açımızdan tam bir karnaval.. 2. yarı ise bizim açımızdan tam bir hüsran. Hemde çok büyük bir hüsran... Rakibimiz özellikle asım abinin şanssız bi şekilde sakatlanıp çıkmasıyla oyuna giren futbolcu arkadaş sayesinde , oyuna tamamen hükmedip, haklı bi galibiyet elde ettiler.. Bizim takımda şu kötüydü bu kötüydü gibi laflar yazmama gerek yok.. Biz zaten maçı en başta , yani daha sahaya çıkmadan kaybettik. Takım arkadaşlarımızdan Ömer arkadaşımız maça gelmeyeceğini haber vermeyip , maça eksik adamla çıkmamıza sebep olacaktı. Neyseki Rakib abilerimizden Ercan abi Selim kardeşimizi bize verdi de sahaya tam sayıyla çıktık.Maçı seyretmeye gelen Asım abi ise mecburen formayı sırtına geçirmek zorunda kaldı. Ömer arkadaşımıza sadece bir sitemim var takım adına.. MAÇA GELEMİYO OLSANDA EN AZINDAN BİR HABER VERME LÜTFUNDA BULUNMALIYDIN... diyorum ve lafı daha fazla uzatmadan tekrar rakibimizi tebrik ediyorum. Maçın sonlarına doğru aşırı yorgunluktan dolayı sinirlerime biraz hakim olamadım. Bu yüzden abilerimden istemedende olsa kırmış olduğum kişiler varsa hepsinden özür diliyorum.. Şimdi önümüzdeki maça bakmalıyız(Her zaman olduğu gibi).. Yoksa stres uyutmayacak beni :-))... Son bi söz.. Ercan abi; maçın sonunda bana ettiğin o söz kesinlikle doğruydu.. Ben Rakibe değil Kendi Takımıma sinirlendim...”

Aslında ben(yani Asım) maçı seyretmek ve basın görevini yapmak üzere oradaydım.Belirgin bir sakatlığım da yoktu.Sadece son zamanlarda kendimi keyifsiz ve yorgun hissettiğimden Ercan’dan affımı istemiştim.Oda yerime Selim Yandarbiyev’i çağırdı.Sahaya vardığımızda ise yeni Liverpool formalarını görünce oynama iştahım kabarsa bile zamanında verdiğim karar yüzünden pişman bir şekilde kenarda maçı beklemeye başladım.Hatta oynamayacağım diye kızartmanın üstüne şakşuka da yedim Nimet’te.Hani beni maçta az kalsın bayıltan:))Ancak Mustafa hocanın yukarıda anlattığı şekilde gelişmeler olunca birden kendimi sahada buldum.Maç başladı.3 dakika falan geçmişti.sahada topun havası  az değişelim falan deniyordu ama ben henüz topa dokunamamıştım.Az sonra yediğimiz golün santrasını yaparken bir kez değdiğim topun havası hakkında pek bir yorum yapamadım, içimden birazdan dedim.Akabinde yediğimiz 2. ve 3.gol santralarında 2 kez daha topa dokunmak nasip oldu.4. kez topla buluştuğumda Kadir’in tedarik ettiği bermuda şorttan “cart “diye bir ses geldi.4 ve 5.gol arasında 2 cart sesiyle 2 santral yapma nasip oldu.Bu arada takımın defansı harikalar diyarında şov yapan gösteri ekibi gibi idi.Mehmet ve Hüseyin hoca müthiştiler!!

Neyse ikinci yarının başlamasıyla sakatlanacağımı önceden hissetmiş olduğumdan Sönmez kardeşime hazır olmasını tembih ettim.Ne tesadüf ki 5 dakka sonra sakatlandım.Oyundan çıktığımda 5-3 geride idik.Sönmez’le takım hareketlensede ben o sırada sahanın saati ve alarm sistemi nasıl çalışıyor onu incelemekteydim.1 saat geçince otomatik öten sistemi bir ara manuel çalışırmı diye falan kurcalarken İhtiyarlar 7-6 öne geçmiş.O arada zil de ötünce maç sona erdi.Yani pek maçı seyredemedim.

Sönmez 2,Ercan 3,Mehmet ve Hüseyin Tekaousların gollerini Deniz 4,Selim ve Dorodo da Gençlerin gollerini atmışlar.

Mustafa Hoca doğru dedi,arkadaşları onu satmasa bu maç başka olurdu.

Bir kere bizim takımda Selim oynayacak,Sönmez oyuna giremeyecekti.Ben de saatle değil fotoğraf çekimiyle uğraşacaktım.Mustafa Hocayı tebrik ediyorum takımını başarıyla temsil ettiğinden ve başlıktaki gibi;

diyorumki bu aymazlık neden!

3 yorum:

MEG dedi ki...

İHTİYARLARA YER VAR

Çok uzun zamandır maç ve skor açısından bu kadar çekişmeli bir maç oynamamıştık.Her nekadar çekişme ikinci yarı meydana gelsede oyun olarak ilk yarıda da ciddi bir rekabet vardı.Skor ise korkunç.Neyin ne olduğunu anlayana kadar 5-1 bitti ilk yarı.Hatta ilk golü yerken,ben rakip takım arkasına sızmaya çalışıyordum, baktım herkes birden durdu meğerse gol yemişiz santraya gitmem gerekiyormuş.İkinci yarı tam tersine oldu ve maçı son anda 7-6 kazandık.
Gerek Asım Abim ve gerekse Mustafa Hoca'nın izah ettiği bazı meseleleri teyit etmek biraz da şahsi görüşlerimi bildirmek için şunlarıda yazmam gerek.Gün içinde maç kadrosunu kurarken Asım Abim (yeni forma aldık desekte) oynamayacağını beyan edince yerine Selim Yandarbiyev'i aldım.Sahaya gidip tüm hazırlıklarımızı tamamlayıp yeni formalarımızı giyinip maça çıkmaya 3-5 dakika kala rakip takımdan Ömer yeğenimizin gelmeyeceğini öğrenince fotoğraf makinesinin ayarlarını yapan Asım Abime apar topar Selim'in kıyafetlerini giydirerek vede mecburiyetten Selim'i de rakip takıma vererek maça başlamış olduk.Bu durum ,skor yüzünden zannedersem rakip takım üzerinde olumsuz bir izlenim bıraktı.Hattızatında zaten sakat sakat oynayan Asım Abim maçın sonlarına doğru yerini Sönmez'e bırakınca üstüne üstlük Sönmez'de iki gol atıp maçın kazanılmasında büyük bir rol oynayınca iş içinden çıkılmaz bir hal aldı gibi ama aslını anlayan anladı.Mustafa Hoca çok kızgın idi.Haklıydı da.Elinde tamamen yeni bir kadro ile gelen-gelmeyen peşinde koşuşturuyordu.Zor bir iştir,bilirim.Mesela Yaşar Saral abi var,eskiden abimlerle oynardı diye bir jest yaptım takıma çağırdım(nostalji olsun diye) maçın başlamasına 20 dakika kala Küçükçekmece'ye kramponlarını almaya gidiyordu.Muhtemelen maçın sonuna belki halı sahaya gelecekti.Mecbur gelmeyiver dedik.Ama tüm takımın sistemi en azından morali bozuldu.Son haftalarda Cemil,Ömer,Mesut ve Nizam yeğenlerimiz maçlara pek iştirak etmiyorlar.Halbuki hep beraber oynadığımız bu maçlar çok daha zevkli oluyordu.Molla Başkanı bile özledik.Ben bu yorumu Fındıkzade ofiste yazarken İ. Şişman Abimiz koltukta uzanmış uyuyor ve horluyor.Akşam saat 7.30 oldu artık Nimet Lokantasına gitme vakti geldi.Herkese hayırlı,bereketli haftalar.
M. E. G

Adsız dedi ki...

bu haftaki maç galatasaray fenerbahçe maçlarına döndü 5 avans 6 da biter gerçekten çocuklar kötü oldu ama nedense içimizde yenilecekmiş gibi bir his yoktu bu da herhalde tecrübeden kaynaklanıyor onlar bize 5 atarsa biz niye 6 aymayalım dedik ve öyle oldu ama bu arada gençleride tebrik etmeden geçmiyelim iyi mücadele ettiler yorum kaleci kadir

M.Emre Aşıkkutlu dedi ki...

Bu Büyük mağlubiyetin tamamını olmasada büyük bir bölümünü forvetimiz deniz abiye bağlıyorum...kaçırdığı her golden sonra içindeki suçluluk hissini azaltmak için dönüp defansa birşeyler söyleyerek şahsen benim moralimi bozdu...Sinirlendim...

Dorado abi de pek asılmadı maça 5-0 lık skorun verdiği rehavet ile... Dolayısıyla yine rakip forveti direkt defansda ağırladık.Ama malesef defansında bir kırılış noktası var.Tutmaya çalıştığımız kişiler sıradan halı saha oyuncuları değil...

Neticede büyük bir hezimet ile yıkıldık...Ancak şunu da söylemek istiyorum...
Forvette çook daha iyi oynarım.